Reakce Rusů
Ukrajinské referendum o NATO? Ve válce přituhne, hrozí Moskva

25.11.2014 16:57 Aktualizováno 25.11. 19:55

Rusko varovalo před další eskalací ukrajinské krize. Reakci Moskvy předcházela slova ukrajinského prezidenta Petra Porošenka, který veřejně přislíbil referendum o případném členství Ukrajiny v Severoatlantické alianci (NATO).

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Karel Loskot (15 hlasů) 25.11.2014 17:12

    Ukrajina se nikdy nepřiblíží standardům evropské unie. I my jsme jim...

  • Darja Hubáčková (12 hlasů) 25.11.2014 18:19

    EU prostřednictvím našeho bývalého komouše Fulleho a nyní velkého...

  • Darja Hubáčková (11 hlasů) 25.11.2014 17:24

    Výborné shrnutí od německého Spieglu od roku 2010 o co šlo na...

  • Jan Vacek (10 hlasů) 25.11.2014 17:35

    Obecně nesdílím nesouhlas Ruska s formálním členstvím Ukrajiny v NATO...

  • Petr Rozlil (9 hlasů) 25.11.2014 18:17

    Redakce! Kdy nam konecne napisete neco o dalsim evropskem skandalu...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Německý soudruh Šimurda je nadšený, spokojený a šťastný...

0 hlasů

Holt Ukrajina bude v NATO a ruské jaderné rakety na Kubě. Z Guantánama by mohla být ruská základna.

3 hlasy

Krym jako takovy mel okupantu spousty, a i pred tou Zlatou hordou se pres Krym cile obchodovalo s otroky. Potom prisla Katerina Velka ktera to dobyla.
Tak ci tak, problem v mnohe oblasti u ruskych hranic je cele to ohledne odsunu. Jakoze odsun, a potom nejake udajne referendum "mistniho lidu". To jisteze nema mnoho co spolecneho s demokracii jako takovou.

0 hlasů

"Ukrajině prý bude trvat nejméně šest let, než se její ekonomika přiblíží standardům Evropské unie ". Který hňup tohle napsal? Spíše by mělo být 60 let.

6 hlasů

600

1 hlas

http://www.berliner-zeitung.de/politik/ukraine-kri - se-igor-strelkow--der-ausloeser-in-donbass,1080801 - 8,29151964.html

0 hlasů

Rusko není Srbsko, to je jedna věc. A pak je tu ta druhá, že Evropa bez Ruska nedokáže udržet svůj průmysl. Za pět let bude postavený ropovod do Číny a začnou klesat dodávky ropy - s Ruskem je tak nutno jednat jako s partnerem, nikoliv z pozice síly. Protože tu EU ani USA už nemají. Pár lidí v USA chce válku, ty je třeba zpacifikovat, a pak dojednat co je třeba s Rusy.
Nakonec dotlačit Porošenka k přiznání, že záměrně sestřelil let MH-17, teroristy odsoudit a potrestat a možná zůstane Ukrajina celá, samozřejmě bez Krymu, ten byl vždy Ruský.

7 hlasů

A potom si Nemecko "vezme" CR a SR, a Vy budete jak vychovani pejsci pokazde kdyz prijde narizeni z Berlinu?

0 hlasů

Nemecko si Cesko uz davno vzalo. A Slovensko pripadne Madarum..Igem..

1 hlas

Vy sa mi páčite. Plus.

2 hlasy

Koljo,jak dlouho jste se hledali?

2 hlasy

Nie je nič presvedčivejšie ako mlčanie
(cz titulky)

http://www.youtube.com/watch?v=q5sHxMdPDZ4

1 hlas

Vše je nesmysl. Rusko přece nebude válčit kvůli tomu, že se státy jako Finsko, Švédsko, nebi Ukrajina, rozhodnou vstoupit do Aliance. Rus si musí uvědomit, že tyto nálady vyvolává svým jednáním sám. Posílat ponorky do výsostných vod jiných zemí, narušovat vzdušný prostor etc., je a bude pokládáno za hrozbu ze strany Ruska. Rusové provokují a potom předstírají, že se diví.

3 hlasy

Aurora uz miri do Prahy.. Momentalne je u Melnika..A NATO furt nic!!

0 hlasů

Myslíte tie ponorky v cudzích vodách, ktoré ešte nikto nevidel?

4 hlasy

Tak u Vas asi jeste nikdy ponorka nebyla, ale cele to ponekud pripomina povidku o klukovi ktery furt vola "vlci, vlci" kdyz zadni nejsou (a on se vlastne jen nudil anebo chtel si pripadat jako zvlaste vyznamenej a dulezitej) a potom kdyz prisli vlci tak mu nikdo neveril. Coz sice ne nutne, ze Svedsko ten kluk, ale nevim o tom, ze by si napriklad tamejsi kralovska rodina udelala prestavku od sveho kralovskeho zivota aby vyjadrili nesouhlas, nebo dokonce odsouzeni, s postupem ohledne tech udajnych WMD ci podobne.

0 hlasů

Ukrajinské referendum o NATO = VÁLKA !

4 hlasy

Ta už tam je. Nemají co ztratit!

2 hlasy

Tipuji: Ukrajina před vstupem do NATO = Problém jako v případě ruských raket na Kubě. Karibská krize = Ukrajinská krize.....bude nukleární válka ?

4 hlasy

Uvědomte si jednu věc. Od kubánské krize uplynulo více než 50 let. Dnešní technologie dovede odpálit raketu na cíl z jakéhokoli bodu na zeměkouli. A jestli ji někdo odpálí na Rusko z Polska, nebo z Ukrajiny, to je jedno. Ukrajina chce do EU a NATO a je to pouze její výsostné rozhudnutí. A jestli se dnes hovoří ve Finsku o přístupu země do NATO a Rusko vyhrožuje 3.WW, tak něco není v pořádku Tím myslím, v hlavách ruských pohlavárů.

2 hlasy

Tak to už môžme do NATO kludne pozvať aj Rusov. V podstate - Rusi sú vždy lepší, než Ukrajinci...

6 hlasů

niečo mi uniklo....kde tie USA kritizoval...??? hoď link...

3 hlasy

Jiří Holý....,,zato v NATU může kritizovat USA,,....skus si to prečítať aspoň po sebe alebo si zhuleny.....???

0 hlasů

Promiň ale ta tvoje Rusoslovenština je strašná. Hoď mi to do češtiny.

1 hlas

Pes kozzy = kokot dreveny, plechom poblity:-)

2 hlasy

Český prezident Miloš Zeman v pátek v první den konference Dialog civilizací na řeckém ostrově Rhodos znovu kritizoval sankce, které kvůli ukrajinské krizi přijaly proti Rusku Spojené státy a Evropská unie. Informovali o tom organizátoři akce.

1 hlas

patrí to Jiří Holý 25.11.2014 18:55 ...

0 hlasů

Putinovo Rusko zatlačilo Ukrajinu ke zdi. Ze svojí zastaralou vojenskou technikou z dob SSSR nemá na obranu své země proti Ruské technice žádnou šanci.Od Ukrajiny další logický postup.Zemanovi se to mluví když jsme v NATU. Pod Ruskou ochranou by si nedovolil kritizovat Rusko, zato v NATU může kritizovat USA.

1 hlas

Tolik novinářů tam bylo a cíleně hledali ruské vojáky. Asi měli smůlu, nebo nehledali správně? OBSE už tam taky jezdí a pořád nemůžou na ně narazit. Nehledě na to, když by se ruská armáda angažovala, že by byla tak neschopná? Proč teda zbrojíme, když si nedokáže poradit s Ukrajinou a při tom by této armádě pomahala čtvrtina (neberte mě za slovo, nevím, kolik % jsou separatistické oblasti) bývalé Ukrajiny

0 hlasů

Dle bolševika referendum o samostatnosti odtržených území od Ukrajiny je správné. Ale referendum o připojení k alianci ne. Bijte Rusáky!

2 hlasy

Ale čím, když oni mají větší klacky... čím??

2 hlasy

Čím je bít? Penězi. Stačí je opět uzbrojit. Větší klacky? To mají, ale to je málo.

1 hlas

A který stát to bude, který je uzbrojí?? Snad ne někdo z EU? Tam totiž na obranu nikdo prachy dávat nechce a USA mají své koně hlavně v Pacifiku a Jihovýchodní Asii... takže, kdo uzbrojí to Rusko?
A nezapomeňte, že Rusko a také Čína v posledních letech dávali na zbrojení nejvíce % HDP, ...

2 hlasy

V čele s Německem? Týden začíná připomínat aeronet,cz. Řekl to pouze socialista Steinmeier a Merkl ho okamžitě umravnila. Každá země má právo se svobodně rozhodnout a požádat o vstup do Aliance. A kdo bude přijat, nerozhodne ani on, ani Zeman s Klausem.

2 hlasy

Redakce! Kdy nam konecne napisete neco o dalsim evropskem skandalu "LuxLeaks" s nasim novopecenym predsedou Evropske Unie panem Jean-Claude Junckerem. S clankama o vasi milovane nacisticke Ukrajine uz to trochu prehanite. Zijeme v Evrope, piste zpravy z Evropy.

9 hlasů

Jestli to není tím, že zdejší rusofilové články o Ukrajině milují, takže tyto články mají velkou čtenost, zatímco články o vnitří politice EU moc lidí nezajímá.

1 hlas

Obecně nesdílím nesouhlas Ruska s formálním členstvím Ukrajiny v NATO a nepřikládal bych mu ani takový význam vzhledem k tomu, že politika se stejně bude řídit podle vývoje konkrétní situace. Ukrajina však v současné době potřebuje vyřešit svůj vnitřní konflikt a uspořádání země do kterého je vtahováno Rusko a který odstartoval návrat ke studené válce. Žádost o členství v NATO by v takovém případě bylo gestem eskalujícím mezinárodní napětí. A navíc snad gestem prázdným, protože žádná vojenská aliance nemůže podle mého názoru příjmout za svého člena zemi na svém pomezí v takovém stavu konfliktu jako je Ukrajina. Ukrajina by ve svém zájmu měla urychleně v souladu s vůlí obyvatel vyřešit svůj vnitřní konflikt, snažit se o kompatibilitu s EU i Ruskem a zbytečně dál nenapínat strunu.

10 hlasů

EU prostřednictvím našeho bývalého komouše Fulleho a nyní velkého "eudemokrata" -mimochodem z takových převlékačů je mně na blití, dala jasně Ukrajině najevo, buď EU nebo Rusko a tím samozřejmě ta naše tupá eu elita způsobila na Ukrajině občanskou válku, protože východní Ukrajina s jednostranným směřováním do EU nesouhlasí. A to nemluvě o Krymu, podruhé by je někdo škrtnutímn péra přemístil proti jejich vůli, poprvé to udělal Chruščov. Výborně je to shrnuto v tom článku Spieglu. A Rusko má samozřejmě oprávněný strach, vždyť se přes něj převalila 2x světová válka, zůstala po nich totálně rozvrácená země a desítky miliónů mrtvých, a NATO se moc jako kámoši netváří.

12 hlasů

"vždyť se přes něj převalila 2x světová válka,"

Pres Europe se neprevalila,nebo to byla epidemie chripky 2x?

1 hlas

http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/fini-se-desi-ruske-sily-uvazuji-o-vstupu-do-nato/r~6e8a6d6073d011e49e4b0025900fea04/

1 hlas

To je ta spravna finlandizace. Vstoupit do NATO a vysrat se na Rusaka.

3 hlasy

Reseni krize: Vyzente Rusaka z Evropy zpatky do asijske stepi:-)

3 hlasy

Výborné shrnutí od německého Spieglu od roku 2010 o co šlo na Ukrajině. Ale prosím, aby pn,jara,dvořák, lustig,henex,haraším atd., kteří se vzmůžou akorát na holovětné příspěvky a na sprosté urážky, aby to nečetli, pro vás je to moc dlouhé.http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monit - or/Prestizni-nemecky-tydenik-prinasi-traskavy-mate - rial-ktery-objasnuje-pozadi-Majdanu-347279

11 hlasů

Zapoměla jste na inženýra Šimurdu. Ten je opravdu nepřekonatelný. Každý den píše, že je šťastný a spokojený.

1 hlas

Pane Macháčku, ale Šimurda má na Ukrajinu podobný názor jako třeba Vy nebo já.

5 hlasů

Ano soudrzko, clanek je potreba prelozit nejdrive do rustiny a pote do cestiny. Sice se mezitim zmeni obsah, ale to uz tak v Kremlu byva:-)

2 hlasy

Sovetskym soudruhum nejak pochoduji nervy a tece jim do valenek ...

1 hlas

Ukrajina se nikdy nepřiblíží standardům evropské unie. I my jsme jim na hony vzdáleni zejména v oblasti vymahatelnosti práva.
Jinak je pravda, že je jen na rozhodnutí ukrajinského lidu, zda se chtějí stát válčištem NATO a Ruska.

15 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov