Exprezidenti
Klaus: Václav Havel byl reformní komunista

01.11.2014 07:42

Václav Havel nebyl komunista, ale mentálně v mnoha ohledech byl reformním komunistou, tvrdí bývalý prezident Václav Klaus.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Jiří Dostálek (16 hlasů) 01.11.2014 08:44

    A Václav Klaus zloděj, tunelář a nebetyčné pako!

  • Martin Macháček (15 hlasů) 01.11.2014 08:49

    Lidé vnímají Havla jako antikomunistu, co se neštítil zaprodat naši...

  • Pavel Sekora (14 hlasů) 01.11.2014 11:16

    Havel-Klaus. Jeden za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet. Ten třetí...

  • Karel Eliáš (13 hlasů) 01.11.2014 10:27

    Havel byl prolhaný zmrd a Klaus je zasraný zloděj.

  • Jiří Susa (11 hlasů) 01.11.2014 09:33

    Podle složení vedení Charty, kde zcela dominovali stalinští a...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Kikina je stale silenejsi Havla nazve komunistou a jeji hulice Hajka ....synka z bolsevicke rodiny disidentem

0 hlasů

Pan Václav Havel byl hlavně humanista, který nám udělal jméno ve světě a Václav Klaus ekonom , který se hlavně přičinil o vznik pluralitního politického systému

0 hlasů

Humanista, ktery souhlasil s bombardovani, proto aby si muslimove v Albanii mohli zaridit svuj stat ... dodavky drog jsou tak zajisteny

1 hlas

Narod chudy duchem ....:)))

1 hlas

Já jsem si myslel, že němci jsou duševně bohatí, ale když myslíš soudruhu emigrante, tak ti to nebudu vyvracet.

0 hlasů

Zbožňuji a obdivuji všechny naše prezidenty....

0 hlasů

...obdiv a úcta k vrchnosti, vládě....a víra v jednoho Pána Boha...to je základ pozitivistického názoru, pozitivistického myšlení...

0 hlasů

Soudruhu Šimurdo, obdiv k Hermanovi, Bělobrádkovi, Halíkovi, Dukovi, Kalouskovi, Schwarzenbergovi ti zajistí nejen pozitivistické myšlení, ale nesmrtelnost.

0 hlasů

..všichni zde negativisticky přispívající by měli vrátit vysvědčení z devítky...protože ojebávali povinnou četbu...především babičku od Boženy Němcová....ta zbožňovala paní kněžnu, ctila vrchnost a milovala císaře pána....a věřila v Pána Boha podle reglementu římsko-katolické církve....šťastná to žena...můj velký příklad z národní literatury...šťastný to Šimurda

0 hlasů

Máš pravdu soudruhu inženýre, ve své prostotě jsi šťastný.

0 hlasů

Klausův mindrák jménem Havel byl pověstný, narcis Klaus se nesmířil s Havlovým mezinárodním uznáním.
Že to nepřekousl ani tři roky po jeho smrti o něm nehezky vypovídá, do mrtvých se nekope...

4 hlasy

Václav Havel byl takový teoretik,kterého život postavil do role kterou zvládl jen stěží.Václav Klaus zvládl rozdělení státu,zasloužil se o hospodářskou reformu a přechod od východního bordelu k západní normalnosti.Havel byl snílek a Klaus je praktik.


2 hlasy

"a Klaus je praktik."

a smejd.

4 hlasy

Pro všechny neschopné něčím smysluplným se uživit,pro všechny,kteří jen natahuji ruce a čekají na almužnu zůstane navěky smejdem ,pro ty kteří se dokáží uživít bez podpory státu je to člověk který nás přesvědčil že to jde.

2 hlasy

",pro všechny,kteří jen natahuji ruce"

Ja kdyz natahuji ruce hluboko do kontejneru,tak si vzdycky rikam jak bych byl stastny ,kdybych mel takove dlouhe prsty jako Venca.

3 hlasy

Musíš se víc snažit!

1 hlas

:)

0 hlasů

Jestli byl Havel reformní komunista pochybuji, ale že je Klaus nereformovatelný idi.ot, to vím jistě.

2 hlasy

Havel byl velký pokrytec, normálním lidem nerozuměl, z výše své honosné vily nazýval jejich domovy králíkárnámi, měl plnou hu...žvástů o lidských právech, ale humanitárně bombardovat mu nevadilo, tak jak jeho kámošce krvavé Mary nevadilo, že v Iráku díky sankcím zemřelo podvýživou a hlady půl miliónů dětí, že prý je to ta správná dań za to, jak jim do Iráku na bombardérech vyvezli demokracii a jak je tam nyní ráj na zemi.

4 hlasy

Havel byl stejný politik jako Jelcin v Rusku. Opilec, lehce ovladatelný jak ze západu, tak z východu. A člověk neskutečně toužící po moci a majetku. Také po ženách. S Veškrnkou se tahal ještě v době žíjící paní Olgy, skvělé a neskutečně trpělivé ženy.

4 hlasy

Věci, kterými si zde láme hlávu spousta negativistů, já přenechávám Pánu Bohu.....a postupuji podle našeho velebného pána...který říká, že "máme brát věci, tak jak jsou..."

0 hlasů

Pro boha svatého Šimurdo, už to nehul a běž na oběd. Svatá Zdislava se na ty tvoje zvratky už nemůže dívat. A hlavně nezapomeň zítra ráno naklusat do kostela a vyzpovídat se z těch hříchů, co denně děláš.

0 hlasů

Ale buď klidenej, Dujka ti odpustí všechno, stačí cpát prachy do kasičky

1 hlas

..ale estébé už zrušili...

0 hlasů

Pan Havel byl humanista, populární ve světě a pan Klaus ekonom.Ti s nemohli shodnout.Pan Klaus se zasloužil o vznik politické strany, pan Havel a jeho nejsme jako oni a máme dnešní výsledek.ANO je plné estébáků

1 hlas

..ale estébé už zrušili..alespoň o tom tak psali...

0 hlasů

Pro všechny tady stěžovatele, zkuste zajít do nejbližšího kostela , jedno jaké církve, na ŽIVOU mši svatou...budete překvapeni....stane se zázrak...uvidíte svoje nejbližší okolí tak krásné, jak jste ho nikdy neviděli.....

1 hlas

..moje dcera měla svatbu v kostele Svaté Zdislavy na Prostřední Bečvě..svatby se zúčastnila cela mladá právnická elita nejen z Prahy, ale i Masarykovy university v Brně...řada z nich sice kostely navštívila...ale nikdy nezažila živou mši svatou...byli úplně šokováni....a nadšeni...celou svatbu to bylo por ně hlavní téma..a hovoří o tom dodnes...

1 hlas

"zúčastnila cela mladá právnická elita"

To mas asi z toho,ze obcujes za jalovcem na polance s oveckou.

1 hlas

Soudruhu Šimurdo, nepleť si jelita s elitou.

0 hlasů

To je Vaše věc, kde měla Vaše dcera svatbu a kolik právníků na ní bylo, to nemění nic na faktu, že naopak jiní a ateistů je v ČSR většina, církev a jejich svaté mše ke svému životu nepotřebují. Církev s věřením v boha a křesťanstvím nemá nic společného. Je to jen agresivní, ideologická organizace.

5 hlasů

..ano, soudruhu..je to samozřejměpouze jenom tvoje věc...ale musímti říci, že i tvůj názor je dneska už jenom tvoje věc a už ho nikomu nesmíš čmárat do kádrového posudku...před listopadem 1989 jsi mi to ty atobě podobní tam totiž čmárali...takže to asi nebyla jenom moje věc...

0 hlasů

tak si tam nemel lezt! CIA byte taky mela v seznamu kdybys chodil na sabat Ku Klux klanu!

0 hlasů

Když s vámi někdo nesouhlasí, tak je soudruh?

0 hlasů

Přesně o to jde, když má někdo jiný názor, tak je bolševik. Sám Šimurda byl kovaný bolševik, protože ho nechali studovat v Německu. A teď zase přešel ke KDU-ČSL aby si zajistil místo v ráji.

1 hlas

Jéžišmarja....

1 hlas

tak tady se sešla ale formace nenávisti vůči VH. tak jen jedna otázka. kde jste vy všichni havlobijci byli, že tak kafráte a ve své podstatě lžete, když byl havel a mnozí s ním, co jsme podepsali ch77, zavřeni, vyhazovaní z práce, nakonec i vyhnáni z rodné země? protože kdybyste byli s ním a znali ho, tak byste takhle zapškle a nenávistně nemohli psát. to svědčí o vašem mizerném charakteru. a hanba vám ani není. přesně tohle o nás psalo beztrestně rudé právo, průboj, mladý svět a podobné plátky. psát svinstva o lidech, co se nemohou brániot je známkou největší zbabělosti. a tou se komunisti, práskači a stbáci obzvláště vyznamenávali. usínejte s pokojem na duši, nenávist vás přivede do hrobu. takže nenáviďte ještě více, alespoň vás bude méně.
s úsměvem idiota a grizzlyho
fr vídeň

6 hlasů

Další soudruh emigrant. Piš si s Lustigem a neopruzuj.

0 hlasů

Házíte perly sviním.

0 hlasů

Skutečnost je podstatně jiná ( o Havlovi) a Vaše naivita bezbřehá.

3 hlasy

..problém je v tom, že to , čemu se říká revoluce, spojuje a dělají lidi, kteří vědí všichni , co nechtějí, kdybyste se zeptal, co chtějí...nebo co proklamují...vyvolal byste u nich překvapení nebo možná rozpaky, nebo odpovědi často komické..mi přinesla revoluce všechno, co jsem si přál....právo samostatně podnikat, zbavit se bizarních špatných posudků..jako že celá naše rodina aktivně podporuje římsk-katolickou církev atp....možná, že řada z těch stěžovatelů tady je na to materiálně mnohem lépe než já...celou dobu jsem měl minimálně dvě děti na vysoké škole...teď už jeom jedno a to poslední rok....ale oni si budou stěžovat asi vždycky...

1 hlas

Zcela s vámi souhlasím. Otázkou je, jestli je na místě vděčnost právě Havlovi a Klausovi, když se k ní oba vždy hlásili a prali se mezi sebou o každý její kousek. Nebo se domluvily velmoci, dosadily místní konformní kašpary a nechali jim trochu výsluní. A potlesku vděčného národa.

4 hlasy

"Nebo se domluvily velmoci, dosadily místní konformní kašpary a nechali jim trochu výsluní"

Tak se take stalo.

0 hlasů

Přesné a výstižné.

1 hlas

..ale znova..Václav havel byl symbol společenského zvrtau, Václav Klaus ekonomické transformace...ten proces byl otevřen...možná, určitě i pospřen světovými velmocemi...a jede....jde to , ale dře to...jak říká klasik..a pojede to dál....já nevím, jestli naše evropská společnost může dovolit, udržovat takový standard, jaký má....proto tady někde radím....vytvořte si životní styl a nehleďte na životní úroveň....tata katolík na Valašsku mi vždycky říkal...nečum do cizího talířku...

1 hlas

Já jsem ekonomicky úplně ok. Mám mnohem víc než potřebuji pro svůj přirozený životní styl a do cizího talířku nehledím se závistí. Úspěch obdivuji!
Stejně mi ale některé věci kolem, která já považuji za nepravosti, lezou děsně krkem. Žil jsem mnoho let v emigraci, vadilo mi to tam také. No a Havel se mi v tomto ohledu opravdu nezavděčil a pokrytectví mne zvedá ze židle snad víc než bezuzdné gauneřiny klausů a kalousků.
Pro příklad, když vidím ty chudáky kolem H-systému, tak jsem na šrot i když se mi to vlastně netýká.

4 hlasy

..zase...v cizině člověk možná nevidí ty nepravosti dosti ostře...já je teda v Německu a Rakousku sleduji..a vím, že to tamním lidem také vadí...zevšeobecňovat je na celou společnost, na celou zem je ale chyba myšlení.. to je i problematika některých kauz jako je např. H-systém...mi se nic takového nestalo, protože různým takovým spolkům (fondům) absolutně nevěřím...je to pro zúčastněné neštěstí..my jsme v Rožnově zažili něco podbného...zablokovaných několik set bytů....ale tyto kauzy nejsou o systému...já je také sleduji, ale neprožívám je absolutně...a jak říkám, zevšeobecňování je obrovská chyba...

1 hlas

Nějak mi v té vaší poznámce nesedí datum. Situace, kterou popisujete rozhodně s příchodem Havla neskončila.
Kryl jí v roce 1993 popsal takto: "Ti co nás léta týrali, nás vyhazují z práce a z těch co pravdu zpívali, dnes nadělali zrádce".
Takže, buď se přetvařoval a lhal Havel a nebo Kryl. Nebo najdete bezbarvé nekonfliktní řešení neřešení mojí otázky. V takových názorech nenázorech byl Havel kabrňák!

4 hlasy

Havel-Klaus. Jeden za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet. Ten třetí také nic moc, ale při představě, že by tam byl zdegenerovaný slinta, tak zaplať pánbůh za Zemana.

14 hlasů

Základem úpěchu je pozitivistické myšlení a přístup ke společnosti.....není proto nic nenormálního, že lidé propserujícíza komančů prosperují líp i nyní...dokonce jim sametová revoluce nabídla větší a více možností...ti, co mektali za komančů, mektají i nyní...

0 hlasů

Soudruhu Šimurdo, je vidět že máš osobní zkušenosti. Kdybys nebyl kovanej bolševik, tak by tě neneachli studovat v Německu. Dneska seš kovanej pánbíčkář a doufáš, že ti ty lumpárny tam nahoře odpustí. Doufej soudruhu inženýre, doufej.

1 hlas

Tak to podepisuji. Pozitivně myslící a spokojení kšeftaři, šmelináří, překupníci, veksláci-podvodníci a šmejdi, podnikavci, taxikáři a politici se svými byrokraty díky "revoluci"prosperují podstatně lépe a je jich podstatně více než za komančů.

4 hlasy

..určitě..já se mezi těmi, které uvádíš pohybuji celý život...a jejich pozitivistické myšlení mne nabíjí....ano, ti všichni se mají líp než za komančů...protože vždy mysleli a myslí "do kšeftu"...a to já taky...

1 hlas

Šimurdo, PUNC a cit Havla, které dal "revoluci" o nichž píšete níže jsou zdokumentovány :
http://www.ireporter.cz/2009/04/27/dokument-z-projevu-vaclava-havla-v-prosinci-1989/
Lži, lži, podvody, které pokračují dodnes.

2 hlasy

..to jsou jakési bezvýznamné detaily, tím já se vůbec nezabývám....pro mne byl největší reformátor Čalfa...schválením jeho občanského a obchodního zákoníku, živnostenského zákona pro mne vše skončilo..já si koupil zařízení své kanceláře a začal jsem prosperovat jako soukromník....

0 hlasů

Vždycky, když tu čtu ty chronické komunistické nenávistníky, tak jsem Václavu Havlovi vděčný, že je poslal tak elegantně všechny do ...dějin...

3 hlasy

On je právě ten problém že je neposlal vůbec nikam, jsou tu furt, v parlamentu, ve vysokých pozicích kde rozhodují o budoucnosti národa. Havel bohužel udělal sotva poloviční práci.

2 hlasy

Havel bohužel udělal sotva poloviční práci a víte proč, protože byl věčně zlitý jako dobytek !!!

4 hlasy

Nejenom zlitý, on nemohl nic udělat protože nic neuměl a jako člověk byl totálně neschopný. Dělal jenom to, co mu jiní nakukali, ani nedokázal posoudit, zda je to správné či nikoliv.

2 hlasy

..ani nemusel nic dělat...stačí , že zastupoval a reprezentoval systém a rozjetý proces...detaily vůbec nejsou důležité...ani to, kdo , kdy nebo kde byl zlitej...

0 hlasů

ty, kteří projevovali nenávist vůči komunistům Havel uplácal sametem!

2 hlasy

...na rozdíl od estébáku a komunistů. Ti zůstali, díky Havlovi a daří se jim skvěle!

3 hlasy

..tak štěstí přeje připraveným....ti, co mektali za komnčů, mektají i nyní....loajalita a pozitivistický přístup ke společnosti, to je základ úspěchu.....úspěšný marketing je produkt pozitivistického myšlení...

0 hlasů

Je to tak. Kdo by stál o kverulanty?

0 hlasů

..samozřejmě...chceš...máš..necheš...pořiď si sám...

0 hlasů

...tak k tomu je snad škoda každého slova! Klaus už bude - s výjimkou ďádi Pútina - kydat do konce života hnůj na kohokoliv, kdož se mu připlete do cesty....

3 hlasy

pan bude zrejme levicacky intelektual z prazske kavarny :)))

3 hlasy

"Reformátoři" běžte do prd.le všichni !

0 hlasů

Havel byl prolhaný zmrd a Klaus je zasraný zloděj.

13 hlasů

Lapidárně vyjádřeno!

0 hlasů

..já si každou neděli od malička nadrobím do bílékávy suchý chleba a jdu čerstvým nedělním ránem na nedělní ranní mši svatou....dělal jsme to tak i za komunistů...ale od Havla mi to už nikdo nepíše do kádrového posudku....za to jsem mu vděčný...

2 hlasy

Debil a černoprdelník, to je šílená kombinace!

8 hlasů

Havel byl především velký pokrytec. Ano, on lidská práva hájil, ale jenom tam a pouze tehdy, když to vyhovovalo USákům. Jinak ne. Taková tendenčnost je velice, velice hanebná.

10 hlasů

Ano! A komunisté a estébáci mu vadili jenom ti, kteří mu nevlezli do zadku! Stejně jako mu, pokud mu nevlezli do zadku, vadili ti největší bojovníci za lidská práva, jako byl například Kryl.

6 hlasů

Soudružky a soudruzi, zkuste se na počest sametové revoluce jednou znovu pomodlit Otčenáš... a zažijete ten zázrak....Bůh vás přivede na jiné myšlenky...ano, v tom je Bůh všemohoucí...

2 hlasy

Pane Boze, kam si to dusi dal...

0 hlasů

Pane Boze, kam si to dusi dal...

0 hlasů

Ať žije Václav Klaus a jistím 6.hlasů pro ODS nebo jsi už zapomněl?

1 hlas

P.S.nejspíš si tady z nás utahuješ Šimurdo.

0 hlasů

A že to říkáš zrovna ty Šimurda, jeden z nejhorších bolševiků, co zde provolává kdekomu pomatenou slávu, zvlášť tomu novofašistovi Putinovi.

3 hlasy

..další chronický nenávistník...

0 hlasů

To ne, Šimurda, jsi mi jen k smíchu. Komunista, katolík a fašista v jednom balení z Rožnova.

1 hlas

Kdo je na "Týdnu" dlouho ví,že Pavlík je jen hecíř a je otázkou,kdo se nechá nachytat.:-)

0 hlasů

..tak to že jsem katolík mi už ale nemůžeš čmárat do posudku..komunista jsem nikdy nebyl ani nejsem....fašista taky ne...to, že se snažím pochopit Putina...to se snaží Genscher, Schroeder, Kissinger a další...Putin není komunista...to jenom ty odmítáš pochopit a snažíš se to vsugerovat jiným...

2 hlasy

chatra 77,klaus ,kalousek,swancerberk,duka a dalsi- to je bozi trest pro CR :)

7 hlasů

A přidal bych spoustu blbců, kteří právě toto podporují. Přečtěte si třeba toho Šimurdu, německého inženýra. To je úplný pako. Naštěstí už drtivá většina lidí prokoukla. A takový Šimurda zřejmě neprokoukne nikdy.

4 hlasy

lidska prava jsou jeden z nejvetsich spinavych kseftu...

nejde o prava nejakych lidi, na ty elita kasle, jde o velke prachy, pro ktere mnoho lidi trpi a umira....

2 hlasy

Já si vážím Klause i Havla. Klausovi dávám zapravdu v pohledu na ekonomii, EU a ochranu životního prostředí, Havlovi zase v pohledu na ochranu lidských práv ve světě a zahraniční politice k zemím s pochybnou demokracií. Havel byl čestný a inteligentní člověk, ale jako intelektuál a osoba z umělecké branže měl prostě daleko k některým praktickým problémům běžného života. Na Klausovi naopak obdivuji, že si dokáže všechny teoretické poučky geniálně okamžitě promítnout do praxe a hned vidí, jak by to fungovalo.

4 hlasy

..s tím já naprosto souhlasím..ale od toho byli potom právě ti Klausové a další, aby určovali cestu hospodářského vývoje.... pořád hovoříme o 90. letech...proto nechápu, že se V. Klaus nějak tak neustále vůči V. Havlovi vymezuje....a tím přistupuje na naprosto přihlouplou diskusi...typu...byl lepší Havel nebo Klaus....mi se to nevylučuje...a Klaus byl následníkem Havla...samozřejmě upřednostňoval Klaus jiné atributy než Havel..ale to už je normální vývoj...

1 hlas

Je vidět, že čtete denní tisk!

5 hlasů

Václav Havel určil hlavní cestu demokratického vývoje u nás....to, jak se to bude vyvíjet dál např. hospodářsky ...do toho byli ti Klausové a další....Václavovi Klausovi jako by dělalo problém, že ekonomika je pouze nástroj....právě v tom mi jeho myšlení přijde materialistické až komunistické...pouze nahradil výrobu ...ekonomikou, trhem...

2 hlasy

Ano soudruhu inženýre, výrobu nahradili několika montovnami. A máme svobodný trh, který je nám na howno. Naše životní úroveň roste nejpomaleji z celé EU.

4 hlasy

..orientuj se spíš nematerialisticky, macháčku, na životní styl...na životní úroveň se vyser....já si nadrobím každou něděli do bílé kávy suchý chleba a kráčím si čerstvým nedělním ránem do kostela na ranní mši svatou...a jsem nadšený , spokojený a šťastný...

2 hlasy

Neuvěřitelná nenávist a nepolevující závist, to je motor Klausova stárnutí, který ho dohnal až do izolace od civilizovaného světa.

6 hlasů

To máte pravdu, ale Havlovi není co závidět. Ten představuje lidský odpad.

7 hlasů

..jsem nadšen, spokojený a šťastný...

0 hlasů

...jsi nadsen, spokojeny a stastny? Tak to musis bejt pekna potvora..

1 hlas

...a blbější než jsme čekali

2 hlasy

..že jsme vycinakli, i vycikali komanče do řiti...pardon...do dějin...jak, to mi je už jedno...

1 hlas

Podle složení vedení Charty, kde zcela dominovali stalinští a chruščovští komunisté kágébáci, kteří stejně po plyšáku skončili v levicových stranách, podle toho, že se to na Havlohradě estébáky přímo hemžilo, má Klaus pravdu.
Stejně je to ale také naprostý gauner!

11 hlasů

Je smutné že o tom mluví teď když se Havel nemůže bránit, ale přesto si myslím že je na tom kus pravdy.

3 hlasy

Havel nikdy nebyl schopný otevřené nemoderované diskuze a také by do ní nešel. Nikdy nešel ani do předem nepřipraveného hovoru s novinářem. Byl specialista na monology, například z Lán.

7 hlasů

..to dělal dobře....jinak by se nechal uklovat nesmyslnými detaily...

0 hlasů

Postupem času mám podezření ,že Václav Havel byl jen loutkou někoho ,kdo to tady potřeboval zvrátit ,aby se ty obrovské majetky daly do pohybu a i on sám hned po revoluci žádal majetek zabraný komunisty a nevydržel chvíli posečkat .Byl v tom hodně pan kníže ,ten dostal majetky i ty ,na které neměl podle dekretů nárok.Byla to všechno komedie někým řízená a vezmu-li v úvahu ,že komanč jim zanechal státní přebytek 380 miliard plus obrovská aktiva u mnoha zemí na světě ,které se nám stále vyplácí ,je s podivem ,jak to vůbec dokázali takto rozkrást a učiní z naši země montovnu mnohdy i pro rozvojové země .Tento lid opět přišel o majetky nevyčíslitelné hodnoty ,které jsou ale již nenávratně pryč ,ne jako za komanče , který to všechno zabral ,ale zůstalo to tady u nás v republice .Toto je nejhorší a nejkriminálnější režim ,který za existence Čech ,kdy byl u moci .

7 hlasů

Ale vážený, vaše podezření je již delší dobu faktem ! !

2 hlasy

Byl bych hodně opatrný s těmi miliardami přebytků. Ve skutečnosti v nich byly započteny nedobytné pohledávka (třeba i ty z SSSR), takže to moc přebytek nebyl. Bylo to něco jako vy sice máte dluh u ESSOXu 50 000,-, ale protože jste půjčil Dežovi Horváthovi 200 000,- tak papírově jste 150 000,- v plusu, Ovšem Dežo vám to nikdy nevrátí, takže realita je že jste v "bruseli". Po pravdě se obávám že pokud byla republika v černých číslech, bylo to spíš fiktivní, počítalo se to v Kčs, které ale nebyly v roce 1989 směnitelné a po textilním převratu jsme už nakupovali za DM nebo $, takže přebytek v Kčs nebo "směnitelnm rublu" nám byl celkem na prdlajs.
Jinak s vámi musím souhlasit pokud jde o majetek obou zmíněných dovedů, oba zneužili postavení a restituovali majetky na které neměly nárok, Havel navíc kryl i řadu velmi pochybných nároků svých kamarádů. Ono to není o Klaisovi jak to mnozí prožívají, ale o tom že ožralý dramatik například se svými kámoši do značné míry mohl za bordel v zákonech, kdy se dva roky řešilo jestli ve jménu státu bude pomlčka a podobné "nezbytné" filozofické nesmysly, místo aby se v době kdy lidé byli ochotni něco obětovat se nastavili zákony hospodářské. To umožnilo že se komouši rychle oklepali a "zprivatizovali" podle stále platných komoušských zákonů co se dalo. On i ten pokřik "nejsme jako oni" byl Havlův a umožnil že i ti nejhorší komoušští šmejdi pokračovali dál. Nakonec co čekat od disidenta, když prakticky všichni jeho parťáci byli stalinští komouši a jen to že nestihli v roce 68 vítat rusáky je vyhnalo z "rodné strany". To jestli se Havel opravdu v padesátých letech hlásil do KSČ jak píše Mlynář ve své knize (ve vydání v rakousku, v pozdějším vydaném v ČR to už samozřejmě není) je samozřejmě otázka, Mlynář popisuje že se sešel ÚV, aby to řešil a nakonec díky "původu" mu to prý nedali. Osobně tu informaci beru dost s rezervou, co je ovšem faktem je, že synek z jedné z nebohatších rodin, mohl v době tuhého stalinizmu, kdy stačilo aby tatík byl živnostník samovykořisťovatel a mohl jste být leda tak horníkem, tak tenhle synek vystudoval střední školu, anásledně se dostal i na VŠ, byť zřejmě nebyl moc skvělý student, když ho po dvou letech vykopli (v životopisu je že školu opustil, realita je že nezvádal technické předměty), ona VŠ Chemickotechnologická je docela náročná a nedá se to okecat. A kupodivu tenhle "buržoázní synek" ani po vykopnutí ze školy, nešel někam "k lopatě" jako většina podobně poznamenaných "původem", ale stal se režisérem v jednom z nejznámějších pražských divadel a to vše v padesátých letech. Mně je tohle setsakra divné a docela mi to smrdí, tím že Havel rozhodně nebyl "obyčejný" synek velkopodnikatele, ale naopak komunistický mazánek. Pokud se to havlovým nadšencům nelíbí, je mi to celkem jedno, fakta jsou mnohem důležitější než žvásty opilce Havla.

5 hlasů

..postupem času.....:))))...Václav Havel nastartoval demokratický proces u nás, který se vyvíjí tak, jak ho my "postupem času" řídíme....Vávlav Havel, my všichni "postupem času" taky umřem....ale ten demokratický proces se bude "nějak" vyvíjet dál...:))))..postupem času...ano ..nakonec zbude "postupem času" jenom ten Otčenáš pátera Malého jako "postupem času" jasný dlouhodobý program...

1 hlas

Pevně doufám německej inženýre, že postup času bude pro tebe rychlý postup.

4 hlasy

..tak já věřím v Boha...a rychlost a postup mého času řídí a určuje Bůh...já nad tím nešpekuluji...

1 hlas

Bůh to tak zařídil, že debilům neumožnil myslet. A tak jsou šťastní a spokojení....

0 hlasů

Pak vám lze jen gratulovat, vy půjdete rovnou do nebe, je totiž psáno v bibli "blahoslavení chudí duchem, neboť jejich je království nebeské" :-)

5 hlasů

môžeš hádať kým asi.....nech si ktorákoľvek vláda došľapne na tretí sektor a uvidí reakciu puncovaného svetového demokratúra...

2 hlasy

Co ty se sem s tou hatmatilkou motáš, di radši drátovat hrnce.

1 hlas

Havel pro puc opozicni komunisticke frakce podporovane USA nic neudelal...

nastrcili ho az pozdeji jako loutku...

Tento levicky kavarensky zvanil s povahou supersvine byl nespolehlivy i pro STBaky, kteri ho museli obcas zavrit s kaviarem na nocnim stolku, aby konecne vystrizlivel a zacal zase plnit zadane ukoly....

vetsi svini v nasich dejinach snad ani nemame....

8 hlasů

Větší svini možná ne, ale stejnou určitě. Havel český národ zdemoralizoval a Klaus ekonomicky zdevastoval.

5 hlasů

Macháček patří mezi lidičky, kterým říkám chátra!

5 hlasů

Koho tak zajímá co kdejaký kretén říká.

5 hlasů

no hlavne jsme tu o nicem vubec nerozhodovali...

vse si tu ridili amici , castecne s nemci a frantiky..

takova Ukrajina bez strileni....

2 hlasy

Mitterand byl za Havlem ve vězení a tam se domlouvali, jak to tady zlikvidovat. A když se to povede, tak Havlovi slíbili prezidenta.

2 hlasy

Co píše disident o Havlovi?

http://abbartos.wordpress.com/2012/01/31/drsna-kritika-havla-a-charty-disident-wolf-vypravi/

2 hlasy

Pan Klaus je nejen narcis , ale také schizofrenik toho bude trápit Havlova popularita až do smrti , nakonec co udělal Klaus a co Havel ro je jasné každému normálně smýšlejícímu člověkovi , stačí se podívat na to ,že Klaus nikdy nebyl oficiálně pozván do Bílého domu nebo k dalším Evropským politikům a pod.Tečku dal amnestie svojim hospodářským podvodníkům , no a morálně ?? Není co srovnávat

6 hlasů

Je možné třeba srovnat obě sporné amnestie, v té Havlově šlo ven asi 13000 většinou kriminálních zločinců. V Klausově šli ven pouze lidé za činny nedbalostní a neúmyslné (bouračka a podobně s trestem do 3 let) a ukončovala se řízení hospodářské kriminality, která trvala déle než 8 let (podle EU nemá trvat déle než 6 let). Takže máte jistě pravdu, srovnávat to nejde, havlovo propuštěnci zavraždili řadu lidí (mluvilo se o 136 za první dva roky, nevím jestli je to pravda ale spíše ano) další znásilnili a během 2 - 3 let jich bylo asi 90% zpět. Takže fakt podařená amnestie. Jen škoda že nějaký propuštěnec vašeho oblíbence, se nesetkal s vámi a nepředvedl vám, jak to je skvělé, že už nesedí.

0 hlasů

Havlova "popularita" je tak moc velka, jak moc ho korporatni media opevuji...

ale slysi na to cim dal mene idiotu...

5 hlasů

Soudruh inženýr Šimurda slyší velmi dobře.

1 hlas

Lidé vnímají Havla jako antikomunistu, co se neštítil zaprodat naši zemi. Totálně zdevastoval morálku lidí, lhal za chodu a chlastal jak duha. I kdyby nebyl prezidentem, tak by to byl prachšpatný člověk.

15 hlasů

Antikomunistu????

0 hlasů

A Václav Klaus zloděj, tunelář a nebetyčné pako!

16 hlasů

Havel byl hlavně svině, prase a vrah.

6 hlasů

Velmi jsem fandil Václavu Klausovi...především jeho mimořádně úspěšné privatizaci...ale neustálé apriorní napadání Václava Havla a EU ho samého dost poškozuje...a činí skoro směšným...

1 hlas

Věčná sláva Václavu Havlovi!!!!

8 hlasů

at se to prase smazi v pekle na veky !!!!

4 hlasy

Inženýre německej, napiš ještě něco legračního.

2 hlasy

Václav Havel dal celé sametové revoluci PUNC...zároveň svým citem dokázal udržet naprosto klidný vývoj a přechod k demokracii a a normálně fungujícímu právnímu státu...vystrkovat nějaké marginální detaily je naprostý nesmysl....

6 hlasů

Jak vysvětlíte, že všechny středoevropské státy dosáhly zcela stejného výsledku i bez Havla? Mnohde ten výsledek byl i lepší, protože se zbavili komunistů, které váš milý Havel de facto ochránil svými žvásty, že "nejsme jako oni. Který stát z bývalého "východního bloku" si musel pozvat Havla, aby zachoval "klidný vývoj a přechod k demokracii a právnímu státu"? Jste obávám se ukázkou zaslepeného hlupáka, který si myslí, že když si něco přečte v novinách, je to nutně pravda.

2 hlasy

..který středoevproský atát dosáhl zcela stejného výsledku???..neznám...Maďarsko už dvakrát odvracelo státní bankrot..východní Maďarsko enchali zcela zbankrotovat...Polsko..dosahuje relativně dobrých výsledků..ale vůči své realitě...která je nižší než naše....samozřejmě , že tam nebyl havel...ale Walesa a spol....to je dost absurdně postavená otázka...prezident Kwasnievski byl dokonce členem ústředního výboru polské totalitně vládnoucí strany..Slovensko se dále rozvíjelo na tom, co pro ně vybojoval Havel...

1 hlas

Lepší, asi jo, hlavně neměli takového lupena, jako byl náš premiér, později president.

0 hlasů

Ano soudruhu inženýre, právní stát, kde se obyčejný člověk práva nedovolá.

3 hlasy

..základním atributem právního státu jako nástroje občanské společnosti je..právo určit si postavení ..statut....ty mluvíš patrně o řešení konfliktů a sporů v rámci právního státu...s tím já moc zkušenost nemám....žádný konflikt a spor jsem neměl...

3 hlasy

Nevím, co vás v tom Německu učili, ale museli jste tam mít nějakou filosofii ne? Totiž slova jako demokracie, svoboda, právo, to jsou pouhé pojmy. Lidé mají podle Deklarace lidských práv právo třeba na práci, na důstojný život.... A mají ho? Howno mají. Mají jenom to slovo právo. Šimurdo, budeš mít brzo 60let a tak už bys mohl také přijít k rozumu. Začni si něco studovat, nikdy není pozdě......

3 hlasy

..právo na práci máš a nikdo ti ho nebere..stačí zvednout prdel a jít dělat...ty la mluvíš asi o zaměstnání, nebo místu...zajištěném korýtku...práce samotná tě asi moc nezajímá...

3 hlasy

..ale tam jsou vždy dvě strany..čili určit zde spravedlnost je asi obtížné...

0 hlasů

Tentokráte se mne Vase rozprava moc libila, hlavne to pravo na praci, to jsem se moc nasmal, ale tihle soudruzi se za rypák nikdy nechyti.

0 hlasů

Havel ´byl pro mnoho lidí čestným a pravdomluvným člověkem, který za komunistů prošel mnoha vězeními v boji za svobodu a demokracii. Že se po dvou desetiletí dozvídáme i trošku jiné skutečnosti o jeho osobě a alkoholu přímo od disidentů mne nepřekvapuje. Kdo ví co se dozvíme o elitách polistopadových a současných tak za 20 let?

6 hlasů

No "prošel mnoha vězeními" je hodně nadsazené i podle oficiálního životopisu. Reálně seděl jen jednou (Bory) kdy dostal 4,5 roku a byl propuštěn asi po polovině ze zdravotních důvodů. Několikrát byl ve vyšetřovací vazbě, (asi 3x?) a jednou byl odsouzen v roce 1989 na 8 měsíců a odseděl asi 3. Takže ono to s tím "sezením" nebylo až tak divoké, jak se vypráví.
To že disent byl složen především z komunistů (obvykle z vyšších funkcí) a byl silně levicový je asi zbytečné mluvit. Havel jako člověk i jako prezident myslím nestál za nic. Ostatně jeho až hysterická touha po zvolení znovu která nakonec ve 3. kole voleb vedla k zatčení Sládka právě jen na volby a "slavnému vítězství" o jediný hlas, myslím hovoří za vše. To že se jho slepice projevila jako pouliční kurva a pískala při tom je už jen třešnička na dortu tohoto "hrdiny"

2 hlasy

Havel byl pro mnoho lidí čestným a pravdomluvným člověkem, který podvedl národ a hleděl především na sebe a na Dášu.

3 hlasy

Stačilo se začátkem 90tých let dívat na to, co Havel dělá a bylo to jasné. Lhal a chlastal. Havel je něco jako synonymum lidské nemorálnosti.

3 hlasy

:)))co se kde o kom dozvíš v nějaké pochybné knížce za 20 let je naprosto jedno....

2 hlasy




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov